пʼятниця, 5 лютого 2016 р.

Тематична лінійка до Тижня прав дитини

Тематична лінійка до Тижня прав дитини 1. Конвенція – це просто Оголошення всіх прав, Є права й в дітей,звичайно, Треба, щоб усяк їх знав. 2.Знайте ж, що усі ви – рівні, Від народження в правах, І людина – змалку вільна, Наче в небі синій птах… 3. Знайте ж, змалечку, всіх діток Треба вчить, оберігать, І ніхто в усьому світі Їх не сміє ображать! 4.Треба діткам всього світу Не сваритись, а дружить, І по правилах хороших, По закону треба жить. в)Міні-сценка. - А я знаю, що ви підготували сценки?? Сценка 1 Зайчик,Лисичка,Ведмідь. Зайчик Раз,два,три,чотири,п’ять Вийшов зайчик погулять! В мене є смачна цукерка, Є скакалка, є люстерко(показує) Лисиця Йди сюди, малюк вухастий! Мусиш все мені віддати! Дай скакалку! Дай цукерку! Тай на що тобі люстерко? Це мені воно згодиться, Я ж красунечка Лисичка! Ведмідь Конвенції, Лисице, Ти звичайно не читала Є такий закон на світі, Це – серйозна дуже справа. Ображать не маєш права Слабших себе і малих! Тож віддай все малюкові, Бо такий закон для всіх! Ти,зайчисько, пам’ятай Про права все добре знай, Про дитинство, про щасливе Думаю, що це можливо. Сценка 2 Мальвіна Я у школу поспішаю, Там читать, писать навчають. По конвенції дитячій Маємо право на навчання І у школі нас навчають. І дають усякі знання. Сценка 3 Червона Шапочка,Вовк. Ч.Ш. А чого це вуха Раптом більші стали, Дивним чорним пухом Геть позаростали? В.Це щоб краще чути Любу мою внучку! Ти підходь- но ближче, Дай бабусі ручку! Ч.Ш. Чом це руки ваші Стали волохаті? В. Це щоб було м’якіше Діток обіймати. Ч.Ш. Чом такими злими Стали ваші очі? В. Щоб угледіть ними Пустощі дівочі Ч.Ш. А зубів страшенних Повна-повна паща! В. Це щоб зміг,нарешті, З’їсти тебе краще! Ч.Ш. Хоч не вмієш, злий вовчисько, Ти книжок читати Та Конвенцію дитячу Треба гарно знати Там написано,що діти Мають право жити, Тож і я тепер себе, зможу захистити. Сценка 4 Айболит Добрий день малята. Ось бинти і вата Хто поранений у нас 123,і все гаразд А тепер я від’їжджаю вам здоров’я всім бажаю. На здоров'я і на ліки Мають право усі діти. Ст. 6 «Кожна дитина має невід’ємне право на життя». Ст. 7 «З моменту народження кожна дитина має право на ім’я і набуття громадянства». Ст. 9 «Кожен маленький громадянин має право вільно висловлювати думки… отримувати інформацію». Ст. 10 «Кожній дитині гарантується право на свободу, особисту недоторканність та захист гідності». Ст . 24 «Право дитини на охорону здоров’я» Ст. 28 «Право дитини на освіту» Ст. 31 «Право на відпочинок» Ст. 37 «Право не піддаватися катуванням та жорстоким покаранням». Ст. «Право на щасливе дитинство….. » 1.А я найбільше хочу Зробити так, щоб діти Були завжди щасливими У всьому – всьому світі, Щоб ні війни, ні голоду Ніхто й ніде не знав, Щоб кожен день для кожного Приходив, як весна! 2.А що для цього треба? Прозоре й чисте небо, І сонце променисте, І неодмінно – пісню, Таку, як сонце й небо,- Для всіх дітей одну!.. А пісню цю, як виросту, Я сам для всіх складу. Всі діти мають право на повноцінне харчування Кожна дитина має право на рівень життя необхідний для її фізичного, розумового, духовного, соціального розвитку, батьки несуть відповідальність за забезпечення необхідного рівня життя дитини. Держава ж створює відповідні умови для реалізації цієї відповідальності. Вітаміни – добра штука Це доказує наука. Харчування повноцінне Для дитини незамінне. Вітамінів як дадуть, Діти всі умить ростуть. А щоб в школі добре вчитись І у армії служити, Та здоров’я добре мати Треба добре харчуватись. Тож держава хай подбає Про чудові урожаї. Дітей не можна залучати до бойових дій Держава повинна вживати всіх можливих заходів, щоб діти не брали участь у військових діях. Жодна дитина віком до 15 років не повинна призиватися на службу до збройних сил. Держава повинна піклуватися про дітей, які постраждали від збройних конфліктів. Не люблю я шуму, крику, зойку, стону, Не люблю я бою, ні гуку гармат, А люблю спокійно сісти між квітками, Де пташки співають, ллється аромат. Усі діти мають право на міжнародну допомогу Діти, які з вини дорослих, політиків чи через стихійне лихо ( землетрус, повінь, радіоактивне ураження) стали біженцями, мають право на отримання міжнародної гуманітарної допомоги, яку надають міжнародні, урядові організації, а також прості люди, яким не байдужа доля дітей, постраждалих від стихійного лиха чи воєн. Де страшна війна і холод, Де дітей нестерпно мучить голод, Їм руку допомоги простягни І вижити якось допоможи. Де стихійне лихо не минуло тихо, Де руїни й дим – поможіть і тим, Хто під ними стогне, кров’ю стіка - Руку допомоги простягни. Бо земля в нас – Мати – для усіх одна. Всіх нас і голубить, і жорстоко кара. І ніхто не знає, де чия біда, Руку допомоги простягни. 1. Країн на світі є чимало — Великі, дружні і малі. Ми ж вирушаємо у Право — Країну мрій людей всіх на Землі. Хоч не знайдеш її на карті. Вона порадник добрий у житті. Дає знання громадянина Заради спільної мети: Щоб розквітала ненька Україна — Велика, рідна, мила Батьківщина. 2. Кожна дитина має невід’ємне право на життя. У неньки народилося дитя, Дитя моє! Бог дав тобі життя. І щоб ніхто не заподіяв школи Тобі, малесенький громадянин, - Бог дав закони нашому народу. Від дня народження до іменин, Він твій, цей світ широкий за вікном. Ти на життя і щастя маєш право Під золото – блакитним знаменом Своєї Української держави. 3. Кожна дитина має право на ім’я і громадянство з моменту народження. І дівчатко, і хлоп’ятко Мають право на ім’я. Ти –Надійка, я – Василь, А оцей малюк – Максим. Мають Дмитрик і Оленка Ще й по батькові ім’я. “Я – Дмитро Ілліч Орленко!” – каже впевнено хлоп’я. І великі, і малі Мають власну Батьківщину, Найріднішу на землі. Мають право називати Україну словом мати Бо вона дітей завжди Оборонить від біди.

Немає коментарів:

Дописати коментар